Nuffnag Ads

Wednesday 3 September 2014

FEAST OF MALAYSIA @ PICC, Putrajaya

Assalammualaikum WBT.

Sepanjang minggu ini aku sangat2 busy dengan kerja. Kerja berkaitan dengan office, buat report, event dan macam-macam lagi. Busy macam mana pun pada aku, aku rasa sangat bertuah sebab aku banyak belajar benda baru.

Hari ahad lepas, aku pergi ke PICC, Putrajaya. Ada satu festival iaitu Feast Of Malaysia. Festival berlangsung selama 3 hari dan aku datang untuk 3hari berturut2 kerana aku berminat sangat dengan cara mereja buat jualan dan IKS ini berniaga. Memang banyak aku pelajari dari mereka. Ada yang bermula dari kecil-kecilan dan berjaya.

Paling lucu, ada maskot Telur Mate Kids, tersangat comel. Memang menjadi rebutan orang ramai yang datang kat festival. Kalah ada beberapa artis yang ada.=)
Maklumat yang aku tahu, Adabi adalah salah satu syarikat yang menjadi sumbangan festival Feast.
Terbaik lah bumiputera produk yang berjaya.

Ok kat sini aku lampirkan antara gambar yang aku ambik dan ada sebahagian dari Facebook.



Feast Of Malaysia @PICC, Putrajaya. Backdrop

Chef Wan Conner



Semasa perasmian berlangsung


Tengok pada apron, Adabi punyer


Topi 30tahun dari Adabi.



Sesi pertandingan memasak















Booth Adabi yang aku sempat ambik gambar

Telinga keling. Memang sedap!

Lemang in da house











Maskot Telur Mate Kids

Maskot Telur Mate Kids. Masa ni, makcik yang nak bergambar. Sangat Sporting

Maskot Telur Mate Kids COMEL!

Post yang aku minta maskot buat mcmni.hahah

Maskot Telur Mate Kids dengan Supervisior

No comments:

Post a Comment