Nuffnag Ads

Monday 18 August 2014

SOKONG BUMIPUTERA PRODUK

Assalammualaikum dan Selamat Pagi. Lama tak update cerita kat blog ni. Oklah, saja nak share. Last week aku pergi shopping. Nak kata pergi shopping, tak juga sebab tak beli apapun. Hanya mencuci mata. Tengah jalan sorang2, aku ternampak kedai makanan. Nampak pulak resipi ikan keli sambal. Aku pun beli la untuk makan tengahari aku. Lepas dari berjalan cuci mata, masa dalam kereta. Aku terpikir, ada tak makanan ikan keli dalam bentuk tin? So, aku pun surfing internet untuk mencari produk ikan keli tin. Tidak aku sangka terjumpa pulak produk tin ikan keli sambal. Barangan produk tempatan pulak. 

Jadi aku nak share pada korang yang aku jumpa adalah Produk Damia. Aku akan cuba cari produk ini dan akan rasakan macam citarasa produk ini. Apepun kita sokong barangan BUMIPUTERA.

Damia
Sambal ikan Keli.



DAMIA PRODUK BUMIPUTERA

No comments:

Post a Comment